تولید کننده چسب چوب

مجموعه تجاری بین المللی بارما یکی از بزرگترین شرکت های تولید کننده چسب چوب در ایران است که چسب چوب هایی با کارایی بالا را برای صنایع مختلف طراحی و تولید کرده است. فرمول آن به گونه ای است که برای کاربرد در محیط های با دمای پایین و بالا ایده آل است.

چسب های تولیدی در کارخانه چسب چوب بارما متحدان عالی در ارائه کارهای چوبی تمیز و حرفه ای هستند و برای مونتاژ چوب های نرم مانند کاج، چوب های سخت مانند ماهون، بلوط یا افرا و یا چوب های مصنوعی مانند ام دی اف یا تخته سه لا، ساخت روکش ها مورد استفاده قرار می گیرد.

چسب های چوب ما راه حل های چسبندگی با کارایی بالا را در فرآیند های پرس سرد، پرس گرم و پرس فرکانس بالا ارائه می دهند. ما تجربه گسترده ای به عنوان تولید کننده چسب داریم، زیرا از سال 1392 اقدام به طراحی و ساخت چسب و درزگیر برای بخش های مختلف صنعتی با کاربردهای حرفه ای کرده ایم. فلسفه بهبود مستمر، ظرفیت سازگاری و نوآوری، کیفیت محصولات و شناخت مشتریان کلید رشد ما بوده است.

ما به طور مداوم نیازهای صنایع، تکامل و رشد آن را بررسی می کنیم تا همیشه در خط مقدم فناوری باقی بمانیم و نیازها و خواسته های مشتریان خود را برآورده کنیم، همچنین در ساخت چسب برای بخش های مختلف صنعتی تخصص داریم: لوله کشی و بهداشت (چسباندن لوله های PVC)، عایق رطوبتی، ساخت و ساز، کفش و چرم، چوب و مبلمان، اثاثه یا لوازم داخلی و تشک، عایق حرارتی و صوتی.

چسب ها گروهی از انواع مختلف اتصال دهنده ها در صنایع و هنر هستند. پیش از کار با چسب ها باید بدانید که کدام نوع چسب برای کار شما طراحی و تولید شده است. همچنین پس از این که فهمیدید چه نوع چسبی را می خواهید استفاده کنید، باید در مورد ویژگی های مختلف چسب مد نظرتان اطمینان حاصل کنید. اگر می خواهید در سازه های چوبی، مبلمان و دکوراسیون، مجسمه سازی و زمینه های مشابه چیزی را به کمک چسب درست کنید، باید از چسب چوب استفاده کنید.

چسب چوب ماده ای شیمیایی و سفید رنگ است که معمولا بدون بو است. این ماده شیمیایی برای چسباندن و متصل کردن قطعات مختلف که از متریال های متفاوت تولید شده اند، مورد استفاده قرار می گیرد. پیش از خرید و استفاده از این نوع چسب باید در مورد چند نکته اطمینان حاصل کنید. چسب چوب با کیفیت اتصالات محکم برقرار می کند و هرگز آن اتصال گسسته نمی شود. این گروه از چسب ها باید بتوانند در دمای بالا یا پایین کارایی مناسبی داشته باشند. همچنین بهتر است که رنگ پذیر باشند. فراموش نکنید که پیش از خرید انواع چسب چوب، به سمی بودن یا نبودن آن توجه کنید.

چسب چوب برپایه همو پلیمر پلی وینیل استات امولسیونی است. این چسب بوی خاصی نداشته و قابل حل در آب و رنگ های پلاستیکی می باشد. چسب چوب از نظر ظاهری به رنگ سفید شیری می باشد. همچنین مانند عسل غلیظ است ولی برای استفاده نیازی به حل شدن در آب ندارد.

شرکت تولید کننده چسب چوب

قیمت چسب چوب

فروش چسب چوب